دانلود تکن تگ تورنومنت 2 برای PC

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای کامپیوتر نسخه‌ی Wii U

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای کامپیوتر

بازی Tekken Tag Tournament 2 یکی از اسپین‌آف‌های تراز سری بازی تکن ئه که برای PS3، X360 و در سال 2012 برای نینتندو Wii U منتشر شد. با پیشرفت امولاتور‌های این کنسول‌ها در سال‌های اخیر، بالاخره می‌تونیم اکثر بازی‌های کنسولی رو روی PC هم اجرا کنیم و Tekken Tag Tournament 2 هم خوشبختانه به مرحله‌ی قابل بازی بودن با کامپیوتر رسیده.

به همین منظور ما کامل‌ترین نسخه‌ی بازی Tekken Tag Tournament 2 یعنی نسخه‌ی نینتندو Wii U رو انتخاب و دانلود کردیم تا روی روال‌ترین شبیه‌ساز‌ها یعنی امولاتور Cemu نینتندو Wii U اجراش کنیم و حاصل هم بسیار قابل قبول و با نرخ فریم بسیار مناسب بود.

 Tekken Tag Tournament 2 چطور بازی ایه؟

همون طور که از اسم بازی پیداست مبارزان بازی به صورت تگ یعنی دو به دو انجام می‌شه. شما می‌تونید وسط دعوا، مبارزتون رو تغییر بدید. هر کدوم از مبارزان یه مقدار جون دارن و در صورت تموم شدن جون تنها یکی از مبارزان طرفین، برنده بازی مشخص می‌شه.

البته مبارزه ساده و تک به تک هم تو بازی موجوده. ولی کیف تکن تگ تورنومنت 2 به همین مبارزات 2 به 2 و ترکیب بین شخصیت‌هاست.

حالت آرکید هم مثل همه‌ی تکن‌های قدیمی موجوده و شما باید با هر کدوم از شخصیت‌های بازی 8 تا نبرد رو پشت سر بگذارید و در نهایت با شکست دادن غول آخر بازی، برنده‌ی تورنومنت بشید و یه ویدیوی سمی و خنده دار مخصوص هر کاراکتر، پاداش شما خواهد بود.

چه شخصیت‌هایی تو تکن تگ تورنومنت 2 هستن؟

بازی Tekken Tag Tournament 2 بیشترین تعداد و تنوع شخصیت‌ها رو تو سری بازی تکن داره. همه‌ی شخصیت‌های تکن از تکن 1 تا تکن 6 تو این بازی هستن و شما می‌تونید با 59 تا شخصیت شاخ موجود در بازی، خاطره بازی کنید. سبک‌های مبارزات شخصیت‌ها هم کمابیش مثل تکن‌های قدیمیه و فن‌های اهورایی مثل مشت پاول، برگردون بروس لی، گرفتن زیر بقل بابا برقی (هیهاچی)، رقص پای ادی و خیلی فن‌های شاخ دیگه که فقط لجندها یادشونه رو دوباره توی این بازی تکرار کنید.

شخصیت‌های بازی تکن تگ تورنومنت 2

در کل Tekken Tag Tournament 2 خوراک نوستالژی بازاست و در عین حال از گرافیک قابل قبولی هم برخورداره.

 

اسکرین‌شات‌های بازی Tekken Tag Tournament 2 روی شبیه‌ساز

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای کامپیوتر

نحوه‌ی اجرای بازی Tekken Tag Tournament 2 روی کامپیوتر

1- اول از همه فایل بازی تکن تگ تورنومنت 2 رو دانلود کنید و اون رو یه جا اکسترکت کنید.

2- برای اجرای بازی، در مرحله‌ی اول نیاز به شبیه ساز Cemu دارید که می‌تونید اون رو یا به صورت رایگان از سایت رسمیش دانلود کنید یا تو همین فایل‌های خود بازی هم ما دو تا از Cemu، یکی نسخه 1.25 و دیگری نسخه بتای 2 رو قرار دادیم.

3- بعد از اون باید کلید رمزنگاری بازی Tekken Tag Tournament 2 رو برای Cemu تعریف کنید. برای این کار کافیه فایل keys.txt که هم توی این لینک و هم توی فایل‌های بازی موجود هست رو داخل پوشه‌ی Cemu قرار بدید. اگه قبلا تو پوشه‌ی Cemu فایل keys.txt وجود داشت، فقط کافیه محتویات فایل keys.txt ما رو به داخل فایل keys.txt موجود در پوشه‌ی Cemu اضافه کنید.

4- برای اجرای بازی فایل Cemu.exe رو اجرا کنید، از بخش File گزینه‌ی Load رو انتخاب کنید تا یه پنجره باز شه. در پنجره‌ی انتخاب بازی فایل Tekken Tag Tournament 2 - Wii U Edition (USA) (En,Fr,Es) (Rev 1).wux رو انتخاب کنید. بازی بعد از چند لحظه لود و در نهایت اجرا خواهد شد.

5- برای تنظیم دسته هم دو راه دارید: یکی اتصال یه دسته‌ی بازی یا استفاده از خود کیبورد؛ برای این کار از بخش Options گزینه‌ی Input Settings رو انتخاب کنید. داخل اون جا یک پروفایل بسازید، کنترلر Wii U Pro Controller رو انتخاب کنید و با استفاده از گزینه‌ی + موجود، دسته‌ی بازی یا کیبورد خودتون رو اد کنید. سپس می‌تونید کلیدها دسته‌ی خودتون رو به دسته‌ی Wii U نگاشت کنید. در آخر هم یادتون نره کخه پروفایل رو ذخیره کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Tekken Tag Tournament 2 روی کامپیوتر

والا هیچ چیز رسمی ای وجود نداره ولی از روی تجربه‌ی کار با امولاتور Cemu به نظرم برای اجرای مناسب بازی Tekken Tag Tournament 2 روی کامپیوتر، به یه CPU حداقل 4 هسته‌ا‌ی، رم 8 گیگ و بالاتر و کارت‌گرافیک در حد GT 1030 و بالاتر نیاز هست.

جمع بندی پشم‌ریزون

بازی Tekken Tag Tournament 2 خوراک خاطره بازی و نوستالژی ئه. همه‌ی شخصیت‌های قدیمی تکن جمع شدن. همه‌ی اعضای خاندان‌های میشیما و کازاما، پاول و بروس لی، کینگ‌ها، خواهران ویلیامز، ادی، جولیا، یوشیمیتسو و خیلی‌های دیگه حتی دایناسور و کانگورو و چوب هم هستن!

خلاصه که Tekken Tag Tournament 2 رو دانلود کنید و به یاد ایام شباب، ساعت‌ها چه تکی و چه در کنار دوستان و خانواده تکن بزنید، باشد که رستگار شوید. درسته گرافیک تکن 8 رو نداره ولی در عوض صفا و صمیمیت داره.

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

بررسی پشم‌ریزون بازی Tekken 8
بررسی پشم‌ریزون بازی Tekken 8

کمتر کسی هست که با سری بازی تکن آشنا نباشه. Tekken حدود سی ساله که از شاخ‌ترین بازی‌های ژانر مبارزه محسوب می‌شه و چندین نسل باهاش خاطره دارن. Tekken 8 جدیدترین عضو این سری بازی پشم‌ریزونه که اخیرا منتشر شد و قراره بار دیگه عطش مبارزه رو زنده کنه. سری بازی‌های تکن انقدر شاخ بودن که در کنار مورتال کمبت و استریت فایتر (و تا حدودی سول کالیبر) استانداردهای مبارزه رو تعیین می‌کردند. ولی خوب در سال‌های اخیر ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کامپیوتر
دانلود بازی Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کامپیوتر

Legend of Zelda: Twilight Princess یکی از بازی‌های موفق سری بازی افسانه‌ی زلدا و در سبک نقش آفرینی است که در سال 2006 برای کنسول‌های نینتندو منتشر شد. در سال 2016 یک نسخه‌ی بهبود یافته از همین بازی به نام Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد که از لحاظ گرافیکی و بافت‌ها بهبود یافته است. با استفاده از شبیه ساز Cemu می‌توان اکثر بازی‌های نینتندو Wii U را روی کامپیوتر ه ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای PC
دانلود بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای PC

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales یک اسپین-آف مستقل از مجموعه بازی های دنیای ویچر ساخته‌ی CD Projekt Red است که در سال 2018 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد . پس از موفقیت‌های فراوان بازی آنلاین Gwent: The Witcher Card Game شرکت CD Projekt Red تصمیم گرفت تا یک بازی داستانی تک نفره‌ی درخور برای Gwent منتشر کند و نتیجه‌ی آن بازی پشم‌ریزون Thronebreaker شد. گیم پلی بازی Thronebreak ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر نسخه Wii U
دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر نسخه Wii U

Hyrule Warriors یک بازی جانبی از مجموعه بازی‌های افسانه زلدا و در سبک Hack and Slash است که در سال 2014 برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد. خوشبختانه ما PC گیمر‌ها می‌تونیم با استفاده از شبیه ساز CEMU بیشتر بازی‌های Nintendo Wii U از جمله همین Hyrule Warriors رو با کامپیوتر خودمون اجرا کنیم. Hyrule Warriors مثل سایر بازی‌های سری زلدا، داستان Link یک جنگجوی جوان رو در سرزمین خیالی Hyrule روایت می‌کنه که ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

  1. در تاریخ

    https://youtu.be/ofHQuJDHTK4?si=4KgpNLJ1hwT9VJcb

    16961
دیدگاه خود را وارد کنید.
"پنج منهای دو"